lördag 20 mars 2010

Albins 2-års kalas

I veckan fyllde Albin 2 år, idag var det kalas och vilken höjdare det var! Han hade en studsmatta med nät inomhus, hajjar ni så ball??? Det var jag och fyra grabbar, jag och Albin var yngst. Men se det spelade ingen roll, jag rockade loss ändå och busade för fullt fast där var stora grabbar.

Det bjöds på kakor, marängsviss, saft och popcorn, riktigt riktigt mumsigt. Pappa och Lilly fick stanna hemma eftersom Lilly blivit sjuk igen stackaren, men jag partade för henne också. Studsmattan var ju favoritstället att hänga på, men det var lite klurigt för mina spolar ramlade av hela tiden. Tillsist fick jag vara utan mina CI när jag hoppade och då kunde jag köra gärnet :-)

När jag skulle gå hem fick jag och Lilly varsin gul Nicke Nyfiken matbox. Min var full med godis och i Lillys fanns en gosegris, jag fick några bitar efter pizzan ikväll, smaskens!

Tusen tack Albin för ett jätte roligt kalas, jag kommer nästa år med!

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Clara är verkligen en riktig festprisse och duktig är hon på att hoppa!:)
Vill passa på att gratta Lilly på 6-månaders dagen, men tråkigt att hon blivit sjuk igen.
Kram Hannes