torsdag 4 mars 2010

1 år sedan min operation!!

Tänk, idag är det 1 år sedan jag fick min CI-operation. Vilken dag det var för oss alla.
Mamma gjorde en liten film om det:


Lillisen är tyvärr inte bättre, snarare sämre. Mamma har fått vända upp och ned på henne ett par gånger, och hon har ingen aptit alls idag. Men en liten ljus-stund hade hon när mamma badade med henne, hon kom på det här med att plaska med händerna. Hon verkade ta på sig hela ansvaret att tömma badkaret med sina små händer, hon gick in med liv och lust.

Farmor och farfar kom hit idag för att gå ut med mig en runda. Sen följde de med in och hjälpte pappa lite medans mamma låg däckad på ovanvåningen, vad hade vi gjort utan dem? Jag har förresten smittat farmor tror jag... jätte sorry!!

2 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Grattis på hörseldagen! Helt fantastiskt har det varit att få följa dig på denna resan! KRAM
Hoppas Lilly kryar på sig snart!

Hannes & Linn sa...

vilken fin film! Tråkigt att inte Lilly mår bättre, vi hoppas det vänder snart!
Kram