torsdag 18 mars 2010

Äntligen egen kamera

Så var det torsdag igen, och idag började vi tidigt. Lilly vaknade vid 05:20 och 10 minuter senare kom jag galopperande. Lilly har sovit i sitt eget rum hela natten, mamma vågade släppa taget efter att Lilly sovit i sitt rum dagtid ett par dagar. Och det gick kanon. Fast ikväll har hon börjat hosta lite så hon åker nog tillbaka in bredvid mamma igen med tanke på de andningsproblem hon hade förra gången hon var sjuk och hostade.

Farmor och farfar kom en runda i förmiddags och var ute med mig och Lilly och lekte en bra stund, det var jätte kul att ni kom!!

Sen synkade jag och Lilly våra tupplurer så vi sov i 2 timmar samtidigt. Extremt lyxigt tyckte mamma som däckade hon med.

Ikväll byggde pappa en kamera till mig, jag sprang omkring och fotade (eller som jag säger: ota) och sa 'titt-titt' (min version av klick-klick). Ett bra sätt att få mig att träna på 'k'.


Så här ligger ju ibland mamma och pappa när de fotar mig, så då får ju jag oxå ligga så för att få till schyssta bilder...


1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

är din "fotogen" efter mamma eller pappa tro?