söndag 28 mars 2010

Hurra på pappas 40-års dag!!

Idag fyller min pappa 40 år... e det gammalt??? Vi (läs mamma) sjöng för honom imorse och jag överräckte paketerna. Ett av paketen var en chokladask som jag visade väldigt stort intresse för... det försvann illa kvickt, undra var det tog vägen...

I eftermiddags kom farmor, farfar och mormor på besök, och e det kalas så dansar man. Det insåg våra gäster illa kvickt då jag drog upp dem på dansgolvet.



Sixtens mamma ringde oxå på dörren idag, och när hon gick satt jag kvar i soffan och sa frågande: Sissen??? Varför kom inte han in och lekte med mig idag som han brukar göra när hans mamma kommer på besök. Mycket märkligt!

Faster Yvve kom på besök ikväll, hon tog massor med bilder på oss.

Ödla är smaskens...


Så här söt kan man vara ibland....


Mamma-gos...


Det här kartongen är ju perfekt för mig att sitta i...


Mamma hälsar pappa att han är lika vacker som han var när de träffades för allra första gången. 40 är ju trots allt det nya 20, vad det nu innebär. Jag kan ju bara räkna till 4...

1 kommentar:

Sixten & Majken sa...

Vilken liten pajas du är Clara! Klart att alla ska med upp och dansa, man fyller ju bara år en gång om året! Så gullig du är som frågar efter Sixten! Kram på er