lördag 13 mars 2010

Full rulle hos oss

06:30 började vi dagen här hemma med att jag sprang in till mamma och pappa och ropade: Hej hej!! Dags att gå upp liksom. Sagt och gjort, innan klockan ens var 10 hade vi hunnit käka frulle, jag och mamma bakat kärleksmums (kraterbullarna kunde man bygga hus med) och vi var på väg ut på promenad. På lekplatsen träffade vi min polare Ida som bor 2 hus härifrån, hon är ett år äldre än mig och idag var första gången som vi visat intresse att leka med varandra, jätte kul!

Kl 14 fick vi hem en massa vänner på besök. Jag vaknade precis när de kommit och både jag och Lilly var riktigt blyga. Lilly visade detta för allra första gången, hon kikade försiktigt fram för att genast gömma sig i mammas famn. Fast i vanlig ordning tinade jag upp efter ett tag och ett par av dem fick faktiskt hejdå-kramar. Och även Lilly vågade bjuda lite på sig själv, så hon satt helnöjd i Maries famn en lång stund.

Kom ut ur mammas garderob så här imorse. BH och högklackat, det är så man börjar dagen tydligen...


Lilly myser med pappa

Lilly myser med Marie



1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

det var verkligen en fullspäckad lördag! Idag har jag sovit ute i vagnen i över 2 timmar, så jag kan väl påstå att jag tagit det ganska lugnt.
Kram Hannes