söndag 14 mars 2010

Fest med barnvakterna

Idag kom farmor och mormor hit vid 16-tiden för att passa mig och Lilly. Mamma och pappa skulle på Kent-koncert tydligen. Först käkade vi middag allihopa och medans mamma och pappa gjorde sig i ordning fick jag mig ett bad av farmor och mormor. Jag plaskade som aldrig förr, nästa gång får de nog ha ombyteskläder med sig.

Lilly fick sin kvällsflarra av mamma innan de stack, och när de vinkade hejdå satt jag, mormor och farmor och käkade popcorn och kollade på Nicke när det egentligen var lägg-dags, vilken fest vi hade! Vid 20 frågade de om jag skulle gå och lägga mig, då gjorde jag tecknet för att sova, drog i mig en flarra välling och somnade omdelbums.





Lilly var lite mer svårflörtad, hon är ju en riktig morsgris den tjejen alltså. Men tillslut somnade även hon, mormor kan!

Så här glada var mamma och pappa igår att få lite ensamtid tillsammans


Ett STORT tack till farmor och mormor hälsar vi alla!!!!!

Mammas favoritlåt från deras nya album. Hon blev rätt putt att de inte spelade den igår...


Ännu en favorit som de faktiskt spelade...

3 kommentarer:

jennyk sa...

Clara, kan du vara söt och hälsa din fina mormor & farmor från mig.

Stor kram
JennyK

Min Syrra och Jag sa...

Det lovar jag att jag ska göra Jenny :-) Vad kul att du kikar in här!! Kramar från mig :-)

Hannes & Linn sa...

vad lyxigt med både mormor och farmor på besök:)
Mamma hälsar att hon är avis på att egentiden som mamma och pappa fick och att hon ska göra allt för att komma ner på AW den 29/4.
Kram Hannes