måndag 29 mars 2010

10-års jubileum

Idag var det 6-månaders koll på Lilly och läkaren kunde konstatera att det märktes att hon varit sjuk. Hon hade inte gått upp riktigt så mycket som den där kända kurvan säger.

Vikt: 7180 g (320 g mer sedan sist)
Längd: 66,5 cm (1 cm mer sedan sist)
Huvudomf: 43 cm (1 cm mer sedan sist)

Prickiga barn ska tydligen hålla sig ifrån vårdcentralen i största utsträckning och det gjorde mig absolut ingenting eftersom farmor och farfar kom hit och busade med mig. I vanlig ordning hade vi jätte roligt, och jag misstänker att de var helt slut när de lämnade :-D Tack för lekstunden, det behövde jag.

Idag firar mamma och pappa 10-år, tiden har tydligen gått väldigt fort. Det gjordes med blommor och blader och en god middag. Jag ville INTE sova (det var ju det här med sommattid) och efter 1½ timmes läggningsförsök gav de upp. Så jag fick kika på Nicke Nyfiken medans de åt i lugn och ro.

Det är väldigt sällan jag tittar på Teletubbies nu för tiden, men igår skulle jag tvunget se dem och jag hade nog längtat för SÅ roliga de var!!

1 kommentar:

Sixten & Majken sa...

Hahaha... antingen så är de roliga eller så var du väldigt trött ;-) Men du är för go när du skrattar så! Kram