torsdag 13 maj 2010

Så vart det sjukstuga igen...

Jodå, lagom tills bröllopet på lördag har nu Lilly, mamma och pappa börjat bli sjuka :-(
Lilly har 38 graders feber och snorig är bara förnamnet, men hon är ändå relativt pigg och glad. Mamma vaknade med halsont och hängig så hon och Lilly har spenderat största delen idag med att sova, så jag har fått pappa alldeles för mig själv. Vilken lyx!

De senaste 2 nätterna har varit rätt ok. I förrgår räckte med med napp-instoppning 2 gånger på mig för att jag skulle vara nöjd men imorse dök jag upp på tröskeln till mamma och pappas sovrum kl 05, pigg som en lärka. Men pappa lyckades minsann får mig att somna om i deras säng. Och när Lilly vaknade vid 07 fick hon oxå komma in till oss och där låg vi alla 4 och mös i en timme. En helt fel, och helt otippat enligt mamma och pappa.

Nu håller vi alla tummarna för att det inte blir värre än så här, för Lilly ska ju sova borta för allra första gången på lördag och det känns ju så där enligt mamma om nu Lilly är väldigt sjuk.

2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

hoppas verkligen att ni frisknar till snarast! Tror att ni får lika kul på era övernattningar, Lilly och Clara, som mamma och pappa hade tänkt ha på bröllopet.
Krya på er familjen!
Kram Hannes

Hannes & Linn sa...

kan tillägga....jag är också snorig och jag blir riktigt irriterad när mamma och pappa ska torka mig under näsan, för att inte säga förbannad!