söndag 9 maj 2010

Helgen som varit

Oj oj oj så snabbt tiden går.
I fredags bidde det pizza till middag och ingen var mer lycklig än jag.


Ja, okejdå, syrran var oxå glad för sin lassagne


I lördags åkte mamma och Lilly hem till mormor. Nästa lördag ska Lilly premiär-sova hos dem då mamma och pappa ska på bröllop (jag ska busa hos farmor och farfar). Så mamma tog med sig resesängen redan igår så att Lilly fick övningssova på eftermiddagen och hon slocknade så fort de la ner henne. Innan dess var hon på sitt bästa gå-bort-humör och charmade mormor rejält. När morfar kom hem bidde hon lite lissen i ögat men tinade upp efter en liten stund. Det ska nog gå fint på lördag.

Och idag har vi varit på kalas hos min faster då hon fyllt år. Det var första gången jag besökt henne och tänka sig, hon har en katt/hund/hamster/marsvin. Ett marsvin visade det sig tillsist att Roy var och jag var väldigt intresserad av den, maten och dess bur.
Och inget kalas utan dans är ju mitt motto och även denna gången drog jag igång dansen, tänk så tråkigt alla fester utan mig måste vara.

Farmor och Lilly myser på kalaset




Partyprinsessa som man är körde man ju järnet tills dess att kalaset var över. Vi hann inte ens ut på motervägen förren jag och Lilly snarkade ikapp.


Tack tack för roligt kalas :-)

1 kommentar:

Sixten & Majken sa...

Klart att du är helt slut, det tar på krafterna att behöva stå för underhållningen!
Både du och syrran är så fina på era bilder, diggar din pizzabild skarpt!
Kram