tisdag 4 maj 2010

Feber igen...

Igår upptäckte mamma och pappa att jag kändes varm, och mycket riktigt hade jag 38,1 i feber. Hela natten har jag legat inne hos dem och tryckt som en liten kamin. Pappa gjorde sina tappra försök att lägga tillbaka mig i min egen säng, men det resulterade bara i att jag några minuter senare klättrade upp i deras säng igen. Förstår inte varför de klagade imorse på dålig sömn, jag har ju sovit jätte bra!!

Jag vaknade sval och fin men fick stanna hemma från dagis idag i alla fall. Promenad till lekplatsen var dagens höjdpunkt.

Lilly sken ikapp med solen, hon tycker ju att det är mycket roligare när jag är hemma. Då har hon ju någon rolig att titta på liksom.


Medan jag satt och grävde i sandlådan passade Lilly på att förkovra sitt ordförråd. Ihhhhhh säger hästen...




Den här var ju larvigt rolig.


Stenar måste rekas in på närhåll... ALLA stenar måste rekas in på närhåll...

Inga kommentarer: