tisdag 18 maj 2010

Finbesök och eftermiddagspromenad

Idag kom Marie, en kompis till mamma på besök. Lilly visade upp sitt allra bästa jag och charmade Marie totalt. Marie var också väldigt poppis, man blir lätt det om man bär runt på en mobil runt halsen. Marie hade med sig ett paket som låg och väntade på mig när jag kom hem ifrån dagis. Jag såg det direkt när jag kom i hallen och gick loss på det med det samma. En rullebör full med leksaker till min sandlåda, WOW! Tack tack Marie!!


Efter dagis gick jag, Lilly, mamma och pappa bort till lekplatsen. Någon hade glömt en blå gatukrita som jag direkt tog beslag på. Behöver jag säga att jag såg ut som en smurf efteråt?


Att gunga är en storfavorit hos Lilly nuförtiden.

Här skulle nog Lilly ha kunnat sitta heeeela dagen:


1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

visst är det kul att gunga Lilly! Den där gröna "gungan" det såg ju verkligen spännande ut, du kanske kan visa mig när vi ses??
Kram Hannes