torsdag 20 maj 2010

Förskolans dag

Idag var det Förskolans dag, och fast att det är min 'lediga dag' så fick jag komma dit och fira med dem. Så mamma och Lilly släppte av mig vid 9:30, och då gick jag och mina polare ut på gården och körde uppvärmning innan vi gick bort till fotbollsplanen där Humleloppet skulle gå av stapeln. Vi i lilla gruppen skulle springa kortsidan av fotbollsplanen vilket gick bra, men sen när stora gruppen skulle springa runt hela fotbollsplanen så kuppade jag och kutade med dem. Jag var liksom inte färdig, fanns mycket spring kvar i mina ben... Lena (min fröken) fick springa efter och stoppa mig.

Här stoltserar jag med min medalj:


Efter middagstuppluren så kom farmor och farfar på besök, och kolla in vilken fin present de hade med sig. Precis en sån som Agnes har.


Typiskt syrran att lägga beslag på min cykel när hon tror att jag inte kommer att sakna den


Men hon insåg tillsist att hon helt enkelt fick nöja sig med gungan.

3 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Åh, vilken fin medalj! Du borde fått 2 st, du sprang ju dubbla lopp! Nu kan vi ju sparka ikapp på våra sparkcyklar! KRAM

Hannes & Linn sa...

vad duktig du är Clara som kan springa så långt! Vilka fina cyklar och gungor ni har.
Kram Hannes

Tokiga jag sa...

vad kostar en sån fin sparkcykel? var köper man det? ser att alla kidsen har en sån så jag ska försöka få nån att dela kostnaden med mig i familjen.