onsdag 7 april 2010

Tårt-kalas och biltvätt

Idag när jag kom hem från dagis hade mamma dukat upp i trädgården med tårta och kaffe. Och min polare Agnes, hennes lillasyrra Kajsa och deras mamma hade kommit för att fira mig, jätte kul!!! Av Agnes fick jag två jättefina armband i present som jag beundrat hela kvällen. Jag och Agnes käkade massor med tårta, jag åt 3 bitar och massor med kex. Sen gick vi bort till sandlådan och grävde så att spadarna nästan glödde.


Mamma blev inspirerad av Anges mamma som hade Kajsa i Baby Björnen så syrran fick minsann hoppa i våran BabyBjörn, och så kul hon tyckte det var!



Sen stack pappa iväg för att tvätta bilen till min stora förtvivlan, men då påminde mamma mig om att mina 2 bilar minsann också var väldigt smutsiga och behövde tvättas de med. Så med diskborste och handduk i högsta hugg stred jag till verket. Även Lillys bil fick sig en omgång till hennes stora förtjusning, och vad kan man säga annat än att tjejen som sagt är lättroad?? Spana in hennes skrattfest:



Mamma och Lilly var förresten uppe mellan klockan 03-04. Blöjbyte, vattenpimpling och lite vaggandes i mammas famn gjorde tillsist tricket. Gäsp säger mamma.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Clara, du är ju en hajare både på att äta tårta och tvätta bilar och Lilly man blir ju full i skratt själv när man hör dig.
Kram