lördag 24 april 2010

Mora Träsk

Idag kom faster och farmor hem och passade Lilly medans jag och mamma körde till Lund för att titta på Mora Träsk. I bilen framför åkte mina kusiner Elias och Kajsa och deras kusin Kalle. Jag tyckte det var riktigt roligt, men mamma gjorde en mental anteckning att det tydligen räcker att släppa in mig på ett ställe som har läktare så är jag nöjd. 5% av tiden tittade jag på Mora Träsk och de andra 95% sprang jag upp och ner för läktaren eller in i baskethallen bredvid. Mamma fick sig ett rejält träningspass som bonus.

Allt hade gått fin-fint här hemma och vi vinkade av farmor och faster (tack för hjälpen!). Eftersom pappa är på svensexa skötte mamma markservicen här hemma själv, och tänka sig... både jag och Lilly somnade som ljus utan varken bu eller bä kl 18:45. Rätt otippat enligt mamma som nog är rätt nöjd.

Och som ni kan se på filmen så sitter Lilly-tjejen riktigt bra nu.


1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

schysst att ni gav mamma en lugn kväll nu när hon var hemma själv! Vilka spännande saker det var på det stället där du var Clara och Lilly, vad fint du sitter!
Kram Hannes