söndag 11 april 2010

Höganäs-visit

Idag drog jag, mamma och Lilly till Höganäs för att leka med mormor. Vi åkte till en jätte stor lekplats i närheten där mormor och morfar bor och där fanns massor med kul att göra.

Bil med växelspak och allt, här satt jag länge och rattade...




Sitter och smaskar på medhavd pastasallad, mums!


Och sen var vi så fräcka att bjuda in oss själva på kaffe hos gammel-mormor och gammel-morfar. Mormor köpte med en glass till mig, smaskens!


Tack för lekstunden mormor :-)

Natten som gått: Lilly fick sitt kvällsmål kl 20 av farmor så när mamma kom hem från festen vid 23 var hon säker på att Lilly skulle vakna nån gång runt 02. Så när Lilly vaknade och började visa lite missnöje blandade mamma till en flaska som syrran glupskt sög i sig. När mamma la sig igen kollade hon på klockan, 05:30 (!!). Sen lyckades hon få Lilly att somna om ett par omgångar så de gick inte upp förrän vid 9:00, det är lyx det. Själv låg jag och pappa och drog oss till 9:30, snark!

2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

vad fint de fina flickorna sitter i soffan:)

Sixten & Majken sa...

Asså till den lekplatsen måste jag åka! Fanns där verkligen växelspak?!?