lördag 8 januari 2011

Post till mig!

Imorse kom farfar på besök en liten stund, både jag och Lilly blev på gott humör och busade friskt med honom. Stackars farmor låg hemma och var sjuk. Krya på dig farmor!


Idag låt det minsann ett brev till mig i brevlådan, det var sååå spännande. Jag krävde genast en brevsprätt så att jag kunde öppna det. Inbjudan till Filippas 3-års kalas minsann :-D
Det ser både jag och mamma framemot!


Och på eftermiddagen hälsade mormor och morfar på. Jag och syrran var helt speedade efter fikan så mamma styrde upp en målar-session för att lugna ner oss. Innan hon hann reagera svepte syrran glaset med vatten som hon doppade sina penslarna i, och sekunden efter välte hon mitt som var alldeles svart. Strax därefter satt vi badet. Så kan det gå hemma hos oss en lördag.




Inga kommentarer: