torsdag 6 januari 2011

2 dm nysnö!!

Idag har vi inte haft mycket energi över för annat än strosa runt i pymamas, kolla på tecknat och reta gallfeber på mamma (sistnämnde är alltid lika kul!).
Men tillsist lyckades pappa locka ut mig för att göra en snögubbe vilket var riktigt skoj. Sen gjorde jag misstaget att närma mig våra gungor och då fick syrran frispel som stod inne i huset och såg på. Mindre än 5 minuter senare kom morsan ut med henne under armen, vill syrran gunga ska hon får gunga!

Och när vi ändå var ute passade vi på att gå iväg till pulkabacken och dra några repor. Pappa och Lilly gick hem efter en liten stund, men jag och mamma höll ut till mörkret började lägga sig. Då konstaterade jag att jag var 'lite trött'.

1 kommentar:

Sara sa...

Galet mycket snö!!
Roligt, fint och mysigt men längtar ändå efter vår och sommar.