onsdag 2 juni 2010

Sist ut med grillpremiär

Jo ni läser rätt, vi har faktiskt inte grillat i år förren idag. Det blev korv med bröd och det var en höjdare för oss alla. Jag klämde 2 stora korvar i raketfart och för ovanlighetens skull så hade jag och Lilly jätte kul. Det började med att jag fick en host-attack och då bröt syrran ihop i asgarv så jag var ju inte sen med att fortsätta hosta till hennes stora glädje. Ibland gillar jag faktiskt min syrra... men hon ska sitta på avstånd!

Syrran är väldigt svårmatad just nu, eftersom hon bestämt sig för att hon själv ska hålla skeden. Ni ser ju själva att hon kan behöva fila lite på sin teknik...


Och pappa bestämde sig för att någon ju borde försöka gräva ner till botten av sandlådan... Jag kan informerar er om att han gav upp rätt snabbt.

2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

ni var då verkligen sena med det där grilleriet...här har det grillats till och från i snart 2 månader tror jag...och mamma verkar aldrig tröttna på'et.
Spännande teknik du har Lilly, jag tror jag måste testa den också snart!
Man kan ju undra vem som har roligast i den fina sandlådan...Clara eller pappa...
Kram Hannes

Tokiga jag sa...

haha jaaa denna syskonkärleken.. Bibbo tycker de är skitskoj när elin slår sig, jag misstänker han har fått sin mammas elaka humor