måndag 28 juni 2010

Sol och åter sol

Japp, så kan vi lägga ännu en gassande solig dag bakom oss. Idag stannade vi hemma i trädgården eftersom syrran varit på uruselt humör. Vi tyckten nästan synd om hela kvarteret idag som fick sin fina soliga dag förstörd av Lilly-gorm. Kanske kan det vara en tand på G för hon hade lite feber och kändes en aningens bucklig i nedre tandköttet. Time will tell.

Jag körde lite hemma-gjord Wipeout i trädgården.


I eftermiddags förberedde mamma middagen genom att koka riset till kasslergratängen. Så fort jag fick se byttan med ris jublade jag och krävde genast en skål med ris. Och sedan ytterliggare en skål... och sedan ytterliggare en skål. Japp, ris slår ju kakor och glass med hästlängder!

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

vad kul det där såg ut! Jag tycker att bollar är bland det bästa som finns, jag har hört mamma och pappa prata om blivande golfproffs när jag leker med mina bollar, undras vad det betyder...?
Kram Hannes