söndag 20 juni 2010

Så har denna helgen gått...

Igår var pappa på svensexa, så då passade jag på att sova över hos farmor och farfar. Så kul vi hade det! Matade ankor, gungade och massor med annat bus. Vi hade så roligt att jag inte sov middag och ändå orkade jag busa till 22:30, hajjar ni så roligt man har det då?

Mamma och Lilly tog bussen igår eftermiddags till mormor och morfar där det bjöds på champagne och snittar till bröllopet för att sedan övergå till god middag med kaffe och avec. Lilly den rackaren hade oxå så kul att hon inte heller sov någon längre stund. Och hon höll sig vaken hela hemvägen oxå, inte var kväll man åker buss ju så det gäller att passa på.

Pappa hämtade mig vid 11-tiden idag så jag sov middag hemma. Och när jag vaknade stod Kajsa-kusin där och vinkade... väldigt konstigt att hon stod där tyckte jag. Men jag var inte sen att studsa upp då jag förstod att vi skulle få glass.


Full aktivitet rådde i trädgården, pappa och morfar klippte häckar och mormor räfsade och samlade in alla kvistar och blad.


Lilly har hittat ett nytt favorit-gömställe

2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

wow, inte dåligt att orka busa så länge Clara. Förstår att Lilly höll sig vaken på bussen, det är ju så mycket att titta på!
Kram Hannes

Sixten & Majken sa...

Ojojoj - varifrån kommer all energi?! Ja, de har helt klart tagit den från oss föräldrar, för vi har ingen kvar :D