måndag 14 juni 2010

Båt-lekplatsen

Som vanligt var inte jag och mamma överrens när vi skulle ut på vår förmiddagspromenad. Hon tycker förvisso att man kan skydda ansiktet från solen, men att bära en sydväst bara för den sakens skull kändes lite väl onödigt. Struntprat menade jag på samtidigt som jag drog på mig mina vantar.


I eftermiddags traskade jag, mamma och syrran iväg till en lekplats jag inte varit på, på säkert ett år. Och WOW så kul jag tyckte den var. Uppbyggd bland annat som ett förlist fartyg. Många roligheter så vi sysselsatte oss där en bra stund.


Jag och syrran i full gung


Säg 'hej' till publiken!


Grävskopan var ett måste att prova


2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

vilken rolig lekplats, dit får ni ta med mig någon gång (när nu mamma och pappa behagar åka ner med mig)!
Heja Lilly, nu går det undan men vilken dum bil som bara flyttade på sig hela tiden...
Kram Hannes

Sixten & Majken sa...

Dit måste vi gå någongång! Verkar ju hur kul som helst!