torsdag 21 januari 2010

Teletubbiedans

Först och främst vill jag gratta syrran som idag blir 4 månader :-) Hon börjar bli stora tjejen.


Imorse när jag och mamma satt och mornade oss till Teletubbies kom vi fram till det avsnitt när Poo kommer ut i sin kjol. Jag studsade upp, vände mig till mamma och sa: Kjooool, mamma, hämta. Så det var bara för henne att traska upp och hämta min ballerinakjol och backa Teletubbies så att jag kunde hänga med på dansen. Jag kunde nästan hela dansen utantill...



Idag var det bus med farmor och farfar så att mamma kunde sticka iväg och tränade. Jag och farmor röjde här inne, medans farfar promenerade med Lilly. Nä, jag ville INTE gå ut.

På eftermiddagen var det inte så mycket val, mamma bylsade på mig trots högljudda protester. Fast när jag kom ut var det rätt kul ändå.


Hörde jag nån säga snöbollskrig???


2 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Hahahaha! Vilka moves! Nästa gång vi har fest ska vi se till att dansa!

Hannes & Linn sa...

vilken liten disco drottning! Har pappa köpt några skinnbrallor och någon blå skjorta till henne än??