söndag 24 januari 2010

Så var det fest igen...

Igår var det party igen, men var för sig. Pappa var på herr-klubb, jag partajade hemma hos farmor och farfar, mamma och Lilly var på tjej-middag.
Fast jag gick upp 06 så var jag inte det minsta intresserad av att sova middag hos farmor och farfar. Man kan ju missat nått kul liksom. Och inte var jag intresserad av att gå och lägga mig vid 19 heller, nä är det fest så är det fest. Jag höll låda till 22 innan jag däckade. Jag hade jätte kul, tusen tack för att jag fick leka och sova hos er. *KRAMAR*

Mamma och Lilly skulle vara på sin middag vid 18 och eftersom Lilly inte sovit sedan 14-tiden var mamma övertygad om att hon skulle somna på promenaden dit och sen kanske sova ett par timmar.... fel fel fel fel fel! Vi syrror har helt enkelt ärvt party-genen av mamma, Lilly höll sig vaken till 01 med undantag för 2 små power-naps på sammanlagt 30 min. Inte heller somnade hon på promenaden hem runt midnatt. Så när pappa kom hem runt 00:30 låg en pigg och glad Lilly i sin säng och höll världens monolog för en måttligt road morsa. Men syrran är hygglo, hon lät mamma sova till 08.

Party-prinsessorna:

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

vad söta de är!
Nu är vi äntligen uppkopplade härifrån Stenkullen...