måndag 25 januari 2010

Så var det måndag...

...och det innebär bus med farmor och farfar så att mamma kan pysa iväg en stund. Jag stod färdig och påbylsad i hallen när de kom i förmiddags och vi gick direkt ut och busade i solskenet. Vilket väder!!!



På eftermiddagen kom mammas kusin Linda på besök och Lilly passade på att gosa med henne. Vi fikade och i vanlig ordning valde jag en källarfranska över kaka. Det där med kakor är inte riktigt min grej. Jag visade Linda alla mina dansmoves så klart. Har man talang ska man visa den.


Ikväll har pappa åkt iväg med Sixtens pappa på sin fars-dag present som jag och Lilly gav honom, Depeche Mode-koncert. Tror att mamma varit lite orolig för hur nattningen skulle gå (första kvällen hon är ensam med oss) eftersom jag och Lilly nattas ungefär samtidigt, men vi var supersnälla mot henne. Jag somnade 18:30 utan minsta protest och Lilly somnade i sin säng strax efter. Mamma satt en stund lite smått chockad och undrade vad tusen som hände egentligen...

Inga kommentarer: