onsdag 13 januari 2010

Födelsedagskalas

Idag fyller mormor år, så vi åkte så klart till Höganäs för att gratta henne med blommor och blader. Mormor och morfar hade dukat upp ett stort sushi-bord och jag fick spagetti, smaskens!

Här sitter jag med kusin Kajsa och smaskar på efterrätten.


Lyckades övertala kusinerna att titta på Teletubbies med mig...


Och Lilly passar på att mysa med morfar. Födelsedags'barnet' i bakgrunden...


Strax innan vi åkte hem satte mormor på Mora Träsk-DVD för att se om det var något jag tyckte var kul och OM det var??? Som jag dansade loss till Farbro Abraham!! De misstänker skarpt att jag nog dansat denna på dagis för jag svängde med armar och ben som värsta proffs. Så nu har jag önskat mig den DVDn i 2-års present av mormor och morfar. Men för säkerhets skull tog jag deras DVD och packade ner den i skötväskan. Så nu ska jag rocka loss här hemma imorgon.

Grattis igen mormor på din födelsedag *KRAMAR*, tack för smaskig middag och rolig kväll!

Inga kommentarer: