fredag 4 december 2009

Så var det fredag...

Idag när mamma hämtade mig på dagis berättade en av mina fröknar att de märker jätte stor skillnad på mig nu när jag kommit tillbaka efter att ha varit sjuk. Jag har tuffat till mig riktigt mycket, och tar minsann för mig. Jag leker oxå mycket med de andra barnen, idag lekte jag och Simon att han hade köttbullar i sin väska. Så han plockade upp dem, jag blåste på dem och sen smaskade vi på dem. Jätte kul!

Och det var nästan att jag gick på pottan... eller ja, det beror ju på hur man ser det. Pottan står i en hörna i badrummet, så efter det att jag badat ikväll flyttade jag undan pottan, satte mig i hörnan och bajsade på golvet till pappas stora förfäran. Jaja, någonstans ska man börja säger jag.


Och varje kväll efter badet vill jag känna mig som en liten bebis jag med. Så jag trycker mig sonika ner i syrrans babylift i vagnen och ska ligga där en stund.

Inga kommentarer: