onsdag 30 december 2009

Here we go again...

Idag har Albin varit här och lekt med mig. Först käkade vi smaskig frulle och sen röjde vi friskt bland leksakerna. Men det har varit ett par tuffa nätter för oss här hemma så både jag och mamma var trötta och väldigt griniga och vi var nog långt ifrån de allra roligaste fika-kompisarna idag när man tänker efter. Men tusen tack för besöket och de fina julklapparna ni hade mer er *KRAMAR OM* Vi lovar att vara på bättre humör nästa gång.





Ikväll drev jag mamma ett steg för långt... så det blev time out igen i min gamla säng. Jag insåg direkt hur trött jag egentligen var och la mig direkt ner och gosade lungt med mina snuttisar. En kvart senare kom mamma och lyfte upp mig, jag gav henne en puss på halsen som förlåt och så la jag mig tillrätta i min stora säng och somnade direkt. Får se om jag ska vara lika busig imorgon, det börjar bli lite synd om mamma nu tycker jag...

Inga kommentarer: