onsdag 16 december 2009

Bättre och bättre dag för dag...

Jodå, nätterna har gått från dåligt till sämre till katastrofalt. Men nu kanske det vänder tror (hoppas!!) di gamle. Inatt sov jag rätt hyggligt, fast jag vaknade tokledsen vid 21. Det fanns INGET som kunde lugna mig förren jag fick sitta i mammas knä framför Teletubbies en stund. Imorse var jag fromm som ett lamm så jag och pappa hade en mysig morgon innan vi åkte till dagis, skönt för pappa tror jag. Han tycker tydligen att det är väldigt tråkigt att börja dagen med mina tårar.

Favoritsysslan är att gå i mammas skor. Jag har nu övergivit hennes sandaler, höjt ribban och tränar just nu på hennes högklackar.

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

haha ele gillar oss mina skor men hon vrålar som enidiot när hon inte får med skon utan bara foten