tisdag 29 december 2009

Åh så roligt på kvällarna!!

Vi har så himla kul nu på kvällarna!! Sedan i söndags tycker jag det är såååå himla roligt att studsa ur sängen efter att jag blivit nattad :-D I söndags höll jag på från 19:30-22, igår från 19-22 och ikväll från 19:30-21:30. Jag springer fnittrandes till dörren där antingen mamma eller pappa sitter vakt och sen när de pekar med hela handen mot sängen kastar jag mig upp mot sängen. Vilken rolig lek!! Förstår inte varför de ser så buttra ut bara?! Men de verkar väldigt nöjda med att jag inte äter välling på nätterna, och det är nog därför de envisas med att sitta vakt vid dörren. Jaja, vi får väl se vem som knäcker vem först ;-)

Tidigt imorse smög jag in på dem i sovrummet oxå. Mamma hade precis vaknat vid 05:20 för att mata Lilly och pappa skulle gå upp och duscha. Så när de satt upp i sängen såg de något svepa förbi vid fotändan. Mamma blev livrädd och pappa fick för sig att Lilly sprungit upp (till hans försvar får jag väl säga att han var väldigt trött). Sen såg de hur något/någon lämnade sovrummet och sen hörde de fnittret. Det var då de insåg att det var jag och de undrade länge och väl hur länge jag stått där inne knäpptyst. Jag ska nog spöka för dem inatt med, hel-ball ju!

Idag var vi hos Filippa och lekte. Först var det frukost, och sen hade Ulrika gjort chokladmousse, SMASKIGT!! Tack för en mysig fika!!

Inga kommentarer: