tisdag 1 december 2009

AVT

Idag fick mamma och Lilly besök av Marie och Hannes ifrån Göteborg. Hannes föddes bara en dag efter Lilly så mammorna hade mycket att prata om. Jag fick en genomskinlig väska med djur att ha i badkaret, tack så jätte mycket. Jag packade genast upp dem, och sen packade jag ner dem... och sen packade jag upp.... ja, ni fattar va?



Så var det dax igen för AVT, och jag var riktigt pigg och på alerten idag. Jag har ju hitintills inte sagt oooo ännu, men efter MYCKET träning här hemma (frågar mamma en gång till hur apan låter så...) briljerade jag med mina kunskaper om och om igen idag.


Mamma & Lilly

2 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Oooo, så himla duktig du är! Jag och Per sitter här och tokler!

Hannes & Linn sa...

tack för det trevliga besöket och de fina kläderna!