måndag 14 december 2009

Hjälm måste man ha!

Det har varit lite blogg-torka här och det beror på att jag just nu håller på att få tänder vilket tydligen gör mig väldigt gnällig och sover dessutom hel-kasst. Di gamle ser rätt slitna ut just nu.

Hur som helst, ibland så har jag mina ljusa stunder ändå. Just nu tycker jag det är väldigt roligt att sätta saker på huvudet.

Microvågslocket kan man definitivt ha till många saker.



Och legospannen går finfint att ha på huvudet...



Men roligast är ju ändå sophinken. Tur att påsen inte satt i...




Lillisen växer så att det knakar, och mår finfint.

2 kommentarer:

Tokiga jag sa...

Elle ska klättra på allt just nu.. hon bygger högar av allt för att sedan klättra o slå ihjäl sig..
GUDVA VACKER lilly är.. ja naturligtvis du också clara! 2 fina flickor

Hannes & Linn sa...

vilka roliga hattar och vad söt Lilly är!