söndag 27 mars 2011

Spontan-fika för pappa

Idag blev det en spontan-fika för pappa som fyller år imorgon. Vilken tur att både farmor, farfar och faster Yvve kunde infinna sig på 2 timmar.

Lilly på topp-humör


Farmor-mys


Sen bjöd jag och syrran på fika 'hemma hos oss'. Och eftersom jag deklarerade att det regnade var det ju bäst för farmor att ha paraply.


Faster Yvve byggde koja till oss


Vi hittade lustiga ägg-målningsgrunkor när vi var och handlade tårta idag, och de var vi ju tvugna att testa


Det här med pirat håller i sig, här har jag en ögonlapp och ett ett svärd. Det ser ni väl?

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

såg ut som ni var på ett kul kalas och det där med pirater och svärd verkar kul! Jag försökter använda ett skohorn till svärd så ofta jag får möjlighet(när det inte sitter fast i lådhandtagen i köket).

Ni får hälsa pappa och gratulera ifrån oss alla!

Kram Hannes