onsdag 9 mars 2011

AVT

På agendan idag stod det AVT, så mamma hämtade upp mig vid 13:15 på dagis.
Väl nere i stan fick jag ladda med kex och saft så humöret var på topp när jag rusade in hos Karin.

Och så fort jag fick syn på henne började jag berätta om att Lilly minsann låg och sov på dagis och då får man inte skrika högt utan man måste smyga etc etc. Karin tittade på med ett stort leende för att strax kommentera att här hade det minsann hänt grejor på en månad. Ja nu har jag så mycket att säga att jag knappt hinner med själv. Så mycket att säga och så lite tid...

Efter AVTn hämtade vi upp syrran på dagis och sedan drog vi tjejer hem. Blev massor med bus, och nu är minsann Lilly oxå med i hittepålekarna. Hon var också en haj idag, och vi simmade runt på golvet medans mamma matade oss med låtsaskakor och låtsaskaffe (för sånt äter väl hajar?).

Inga kommentarer: