söndag 14 februari 2010

Sköna söndag

I förmiddags gick vi ut för att mata fåglarna, och jisses så hungriga de var. Det var tydligen jag med för jag tryckte också i mig en hel del bröd jag med.

Eftersom mamma och pappa gör allt för att jag ska börja ljuda mer och högre så låter de mig göra det mesta... bara jag låter. Jag får till och med sätta salladsskålen på huvudet, bara jag sjunger i den. Dö-ball resonans!



Och eftersom det var Alla hjärtans dag idag så blev det hjärt-tema på fikan. Våfflor med glass, jordgubbar, bananer, choklad och kolasås, chokladströssel och maränger. MUMS!!!



Kreativa pappa har varit igång...


Lillisen fick nöja sig med en majskrok... hon var väl så där nöjd med det...


Men hon tinade upp när hon fick komma ner på filten.
Vill passa på att nämna att syrran drog i sig ytterliggare 180 ml NAN från flarran igår så nu vågar vi nog påstå att hon accepterar den.


Här sitter jag med mitt nya gosedjur, Barbapappa. Fick jag av faster Yvve i födelsedagspresent igår och sedan dess har jag inte släppt honom ur syne. Han ska med i sängen också när jag ska sova. Jag brukar hålla hans lilla hand.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

vad fint du sjunger Clara och vad gott det såg ut med våfflor! Ja, man får ju konstatera att Lilly köpt konceptet med flaskan, än så länge bråkar jag. Mamma tog paus och ger mig gröt istället, mycket godare. Jag tömmer skålen på mindre än 10 minuter om jag får :)