torsdag 25 februari 2010

Sjukstuga

Igårkväll vaknade jag vid 21-tiden, helt otröstlig. Mamma och pappa tyckte jag lät hes och började misstänka en annalkande sjukdom. Och inatt när jag återigen vaknade var jag jättevarm. Så idag har jag varit hemma med mamma och Lilly. Jag har haft mycket energi men varit väldigt gnällig tydligen. Varken jag eller Lilly var intresserade av nån vidare sömn idag så mamma har haft fullt upp får man väl säga. Så fort pappa kom hem sladdade hon ut med bilen. En kvart på Hemköp kändes tydligen som värsta spa-behandling för henne.

I förmiddags var vi dock på relativt gott humör och kunde busa lite...

2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

vad söta ni är! Hoppas du blir frisk snart Clara, krya på dig!
Kram Hannes

Sixten & Majken sa...

Åh, vad tråkigt att du är dålig, hoppas att du blir bättre snart!
Vilka godingar ni är, syrran och du!