onsdag 17 februari 2010

Mamma-fika

Idag kom Majken och Åsa på fika hos mamma och Lilly, de tänkte väl passa på att ta en någerlunda lugn fika när jag och Sixten var på dagis. Det var nog klokt det, för Lilly och Majken höll dem fullt sysselsatta ändå.



Majken blir nog fotomodell när hon blir stor för hon bränner av ena leendet efter det andra i kameran.



Lilly kan hon med...


Jag vill ju passa på att nämna att jag för 2a kvällen i rad somnat i mina stora säng utan minsta protest. Inte ens gått upp en gång och busat. Fantastiskt tycker mamma och pappa som drar sig en lättnads suck. Vi får väl se hur länge jag tänker vara så hygglo...

Och en annan som som jag faktiskt tänker skryta om är att jag minst hälften av de gånger som spolarna på mitt huvud ramlar av själv sätter upp dem nu *klappar mig själv på axeln* ;-) .

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

vad duktig du är Clara, förstår att mamma och pappa är tycker det är fantastiskt och Lilly, du ser ju ut som en Prinsessa i sin stol :)