torsdag 18 februari 2010

En helt vanlig torsdag

Torsdag innebär bus med farmor och farfar på förmiddagen, och busa gjorde vi i massor.
Här gungar de mig i min lego-låda. Allt jag kan sätta mig i blir till en gunga när farmor och farfar finns i närheten. I like! Men jag kan inte för mitt liv få mamma och pappa att gunga mig i den, åh vad de är tradiga!



Jordgubbar hade de minann med sig också eftersom de vet att det är det bästa jag vet. Jag tryckte i mig nästan bägge askarna idag.


När mamma kom hem hann hon käka lunch bara för att inse att jag och Lilly ville sova middag samtidigt. Det var lyxigt värre för mamma som kunde lägga sig och sova med Lilly i nästan 2 timmar. Och jag sov middag i min stora säng, utan minsta problem. Inte heller ikväll ställde jag till med något trubbel så nu är det nog fakta; Jag stört-gillar min ombyggda säng.

Inga kommentarer: