torsdag 4 februari 2010

Middag med farmor och farfar

Idag kom farmor och farfar hem till oss nästan direkt efter att jag sovit middag. Eftersom pappa är ute på galej ikväll med jobbet så hade mamma bjudit dem att stanna på middag så fick hon samtidigt lite hjälp vid nattningen. Det kan ju bli lite lätt struligt vid 18:30 här hemma då både jag och syrran är über-trötta (och gnälliga tydligen) och går och lägger oss nästan samtidigt. Jätte mysigt tyckte jag som blev både badad och nattad av farmor, det händer minsann inte var dag.
Mamma hälsar och tackar för all hjälp, jag och syrran tackar för allt bus idag :-D

Jag på mitt nya vrålåk som de kom med:


Syrran tyckte traktorn var minst lika rolig

2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

wow, en sån vill jag oxå ha!

Sixten & Majken sa...

Åh, så schysst att de kom och hjälpte mamma. Min mamma menar att sån hjälp är ovärdelig! Vilken cool cyckel du fick!