fredag 13 augusti 2010

Sixten, Maja och Agnes

Idag cyklade jag och mamma bort till lekplatsen för att träffa Maja och Sixten. Det blev fika och bus i vanlig ordning.

Jag och Maja på rutschkanan.


Att gunga tröttnar man ju aldrig på och nu för tiden ska det gungas så högt det går.


Maja gillade också att gunga, men hade lite svårt att bestämma sig om hon skulle gunga högt eller ej.

Kolla in Sixten! Han gungade jätte högt på en vanlig gunga... han är allt våglig han!


Dags att kränga lite energi.


Just nu är jag inne i en svacka i pott-träningen. Jag vill inte alls gå på pottan och olyckorna har det varit tätt mellan. Men mamma fortsätter likväl med att ge mig trosor istället för blöja och ja... idag markerade jag stort kan man väl säga. Mitt i lekstunden tyckte mamma att brallan hängde oroväckande mycket i baken på mig och visst hade jag lyckats lägga årets största laddning i trosan. Projekt Sannering var ett faktum och jag underlättade knappast för mamma då jag inte alls ville ligga där i gräset. Undra om hon lärt sig en läxa nu då...

Igår kom Agnes och Caijsa förbi då de köpt Lillys gamla gåstol. Vi passade så klart på att busa en stund, här blir jag överfallen av både Lilly och Agnes.

Inga kommentarer: