måndag 9 augusti 2010

Lilly briljerar

Idag när pappa röjde på vinden åkte min gamla gåvagn ner, dags för syrran att börja träna tänkte mamma och pappa. Så när jag och mamma drog till Väla en runda var det trask-dax för Lilly. Enligt pappa tog det henne 3 steg innan hon knäckte koden och sen gick det som en dans... eller ja, som en promenad. I början ser det förvisso ut som att det är vagnen som är ute och går med Lilly, men det fick hon snabbt ordning på.



Hon var inte sen att visa mig och mamma när vi kom hem, men sen uppstod lite problem då även jag ville ha beröm för att jag också behärskade att gå med den. Även om jag la till en lite stapplande gång föll de inte för den och jag fick förklarat att jag istället kunde gå med min Hello Kitty-stroller. Visst tänkte jag, och satte igång att krocka med Lilly och henns vagn. Nä, inte heller det var poppis *suck*. Kanske ligger det något i att jag tidigare kört över Lilly en två tre gånger idag med min Bobbycar som gjorde att de tröttnat på mitt pucklande.
Aja, ny dag nya försök imorgon!

2 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

tusan vad duktig du är Lilly! Jag har inte haft en chans att träna idag för vi har åkt runt och kollat på golv och kakel, hur kul det nu är på en skala...
Kram Hannes

Sixten & Majken sa...

Bra jobbat Lilly! Förresten, så fina sidan är med de nya bilderna! Kran