tisdag 10 augusti 2010

IKEA & Folkets park

Idag åkte vi ner till Malmö, först en runda på IKEA för lite shopping och lunch för att sedan styra mot Folkets park. Och vilken hit det var! Massor med karuseller, ponnyridning, en mini-busfabrik och massor med annat kul. Pappa insåg direkt att ett åkkort var det ända rätta till mig och tur var ju det eftersom jag vägrade gå av de flesta karuseller.

Mamma och pappa behövde inte åka karuseller för att få hjärtat i halsgropen, det räckte med att jag plötsligt var borta för att deras puls skulle rusa. Ena sekunden var jag där, för att i andra sekunden... BORTA! Pappa hittade mig borta vid första karusellen och mamma visste inte om hon skulle skratta eller gråta. Men rekordsnabb var hon med Lilly i vagnen där hon kutade runt bland karusellerna.



Farfar, jag kan oxå köra lastbil!!


Mamma skrattade så att hon nästan kissade på sig första gången jag skulle köra radiostyrda bilar, jag får nog träna lite mer på att svänga tror jag... eller att inte svänga...



Ja, fullt ös hela dagen (behöver vi nämna att Lilly inte sov en blund??) så det tog inte lång tid på färden hem förren det såg ut så här i bilen.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

vilket ställe ni hittat, jag hoppas vi kan åka dit tillsammans någon gång!
Jag tycker allt att ni är supersnygga i era klänningar:)
Kram Hannes