söndag 18 juli 2010

F:n och J:na på besök

I förmiddags ringde farfar och frågade om de fick komma med fruktleverans och det var ju självklart att de fick det. Mamma och pappa lyckades dessutom övertala dem att stanna hela förmiddagen och leka med mig, vilket innebar att mamma fick förberett hela middagen inför ikväll då Johanna, Jeanette och Josefine skulle komma på middag. Ett kanonupplägg för mamma som bjöd på grekisk sallad och nybakat focaccia till lunch som tack för besväret.

I vanlig ordning KRÄVDE jag att få bli gungad, och jag vet ju att farmor och farfar ALDRIG skulle neka mig det...


Sen var det dags för slapp i poolen, tur för farmor och farfar att den var tömd. Men farfar ser ut att digga läget rejält.


Josefine tyckte att jag och syrran var supergulliga och lekte massor med oss, kul tyckte vi. Hon kunde till och med plocka upp Lilly utan att sirenen startade, och det är minsann ovanligt det.


Dags för lite after dinner-entertainment.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

ser ut som om ni haft en kanondag i solen. Den där gungan verkar ju helt fantastisk:)
Spelar Lilly trumma? Det gillar jag med, kanske vi kan jamma lite ihop när vi träffas, eller vad det nu heter...
Kram Hannes