onsdag 21 juli 2010

Buskarna, Hannes och Marie på middag

Igår fick vi storbesök; Frida, Jonathan, Marika, Torben, Hannes och Marie kom på middag. Så roligt jag och Frida hade det!! Hon är min nya BFF (Best Friend Forever). Vi badade och vilket vattendjur hon är. Hon kunde simma under vatten och jag skrattade lika mycket varje gång åt det. Vid något tillfälle fick jag för mig att jag oxå skulle göra det, vilket resulterade i att mamma fick hoppa i med kläder på för att få upp mig till vattenytan igen, tur för mig att mamma stod som värsta badvakt vid poolen.

Jag som annars brukar kalla på mamma och pappa varannan minut, hade inte en sekund över till dem utan var fullt sysselsatt av Frida. Vi ritade, läste böcker, mös framför TVn, sjöng och dansade.

Hannes får krubb.


Popcorn-mys med Frida och Nicke Nyfiken.


Här visar Frida mig att hon kan läsa.


Ja... ni ser ju på mörkret att det är rätt sent. Vid 23:30 somnade jag, och då skulle jag lätt kunna lekt mer med Frida men då tyckte mamma och pappa att det nog var bäst att jag knoppade in.




Pott-träningen går frammåt. På hela dagen igår hände bara en olycka, och jag kissade flera gånger på pottan som stod ute i trädgården :-)

Imorse tog jag sovmorgon och sov till 09:40. Inte illa alls tyckte mamma som passade på att sova hon med.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

mamma hälsar och tackar så mycket för en trevlig kväll! Hon tycker dock att hon ser lite suddig ut när jag käkar, men det beror nog på att hon är trött.
Vi ses snart igen!
Kram Hannes