söndag 10 april 2011

Så tar vi en runda till...

Idag har jag varit hängig nästan hela dagen, och inte ens grillning hos Sixten vid 13-tiden fick mig att piggna till. Jag somnade faktiskt i vagnen istället. Mamma anade oråd redan då och när jag inte ens ville ha pizza ikväll, ja då slog paniken till hos mamma. Och mycket riktigt... en timme senare började jag kräkas. Lilly har haft två blöjor med vad mamma trott varit 'tandbajs' men inser nu att det nog är ett tecken på något helt annat. Ja men då kör vi ett race till då med vinterkräksjukan, here we go...

3 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Åh, stackars er! Krya på er.

Sara sa...

nej, nej, nej och åter nej!!!
Inte nu igen!
Stackars...
krya på er!

Jenny, Henrik, Olivia sa...

Men fy, inte ni också! Hoppas att det är samma lindriga variant som vi har haft i helgen. Krya på er! Kram