tisdag 24 november 2009

Vinterkräksjukan - here we come...

I går-natt vid 01 vaknade mamma och pappa av att jag grät och ropade på mamma, det hade de aldrig hört förr så de rusade in till mig och såg att jag kräkt ner hela sängen. Men så fort jag kom upp och fick ny pyjamas blev jag jätte glad, nu var vi ju alla uppe så då kunde vi ju lika bra leka lite tyckte jag. Vi hann med både att bada och se på teletubbies innan jag kräkt färdigt och klockan blivit 05 och vi alla 3 däckade i deras säng. Klockan 07 tyckte jag det var dags att gå upp, det tyckte nog INTE de. Men jag kräkte inte mer sen på hela dagen, skönt! För det där var inte så ball.

3 kommentarer:

Tokiga jag sa...

krya på dig gumman!

Sixten & Majken sa...

Stackare, hoppas ni mår bättre idag!

Hannes & Linn sa...

stackare, krya på dig!