tisdag 10 november 2009

AVT med gäst

Idag var det dags igen för AVT med Karin, och det var extra kul idag för Lena från dagis följde med. Kanon tycker jag, för då vet de hur vi brukar göra hemma men även hur mycket jag faktiskt kan :-)

Jag sa 'tack' och 'ja' flera gånger och 'var så god' en gång. Vi lekte kaffe-kalas och så hade Karin ett stort fint nytt tåg som vi lekte med. Det var riktigt skoj idag och fast det var sent på eftermiddagen och jag nog börjar bli lite sjuk satt vi jätte länge och lekte.








Dagens foto på Lilly:

2 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Åh, så himla duktig du är Clara! Du är min hjälte - som du kan! Ordet tack hördes ju klart och tydligt.
Massor av kramar

Anna och Ronja sa...

Va du är duktig Clara. Jättekul att titta på dig. Och så söt syrra du har:-)