söndag 29 november 2009

Massor av besök och pepparkaksbak

Jag har ju fått nöja mig med tradiga mamma och pappa i en HEL vecka eftersom vi varit sjuka här hemma, så ni förstår säkert så glad jag blev när jag såg farmor och farfar utanför vårt hus idag. Oj oj oj vad jag showade för dem. Sen tog de ut mig och Lilly på bus på lekplatsen så att mamma och pappa fick äta frulle i lugn och ro, det tror jag de behövde!

Sen på eftermiddagen kom mormor och morfar med fika-bröd och precis när vi skulle sätta oss kom farmor och farfar igen för att lämna ved, så det blev storfika. Jätte kul tyckte jag! Och när alla gått, ja då började vi baka pepparkakor. Mycket spännande. Det här med att äta degen har jag inte riktigt kommit på ännu. Jag leker ju med lera varje dag och den degen får man minsann inte äta så jag tror samma sak gäller med den här degen. Fina pepparkakor blev det i alla fall, och rätt goda med.

Inga kommentarer: