lördag 21 november 2009

Tjäna sitt levebröd

Idag har jag minsann hjälpt di gamle. Jag hjälpte pappa med att tvätta fönster, och stod även för lite underhållning för att roa honom undertiden han jobbade. Och mamma hjälpte jag dammsuga. Vad skulle de ha gjort utan mig??



I eftermiddags kom mormor, när jag fick syn på henne genom fönstret gjorde jag tecknet för mormor och sen sa jag momo. Sen rusade jag mot dörren samtidigt som jag utropade momo, momo, momo. Mormor fick sig allt en tår i ögat när hon hörde det.

4 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

Har du Clara möjlighet att komma hit när du städat färdigt hos er, mamma skulle behöva lite hjälp här i Götet....

Anna och Ronja sa...

Din goa lilla busunge, va du är duktig:-)

Tokiga jag sa...

skrtta gott åt lilla lilly som ligger och sover mitt i all musik haha, 2 barnet blir så härdat! bibbo brukar somna när de är som mest kaos här hemma

Jenny sa...

Hej!
jag kikade in i din blogg då du skrev ut din bloggadress i tråden på fam. för hsk och döva barn. :-) Kul att se din lilla tjej med CI :-) Jag är "Grodisar" och snart är det dax för CI-utredning för vår Elsa.
Fn blogg du har :-)
Du är välkommen att kika in i vår också om du har lite strötid :-)
Kram Jenny