tisdag 17 november 2009

Hos fotografen

Idag efter dagis åkte hela familjen till HD-fotografen. Mamma hade köpt matchande julklänningar som vi hade på oss, och jag fick byta om redan på dagis när mamma hämtade mig. Alla tyckte jag såg ut som en riktig princessa och jag gjorde några extra äre-varv där inne så att alla fick beundra mig riktigt. Hos fotografen tog vi först ett par familjefoto och sen tog de bara på Lilly. Jag var mest konfundersam över hela grejen, men fick nog till nått leende till slut. Lilly blixtrade oxå av ett par av sina gosiga leenden.

Hemma tänkte di gamle att de skulle försöka ta nått julkort på mig o Lilly, men vi samarbetade inte precis:




Imorse hälsade mamma och syrran på hos Marianne, barnmorskan som klämde på syrran när hon låg i magen. Mamma var ju tvungen att ta ett likadant foto på syrran och Marianne som hon tog på mig och Marianne, dvs under storken. Mamma hävdar att Marianne är världens goaste barnmorska, men jag kommer nog allt ihåg hur hon väckte mig när jag låg i mammas mage ;-)




1 kommentar:

Sixten & Majken sa...

Vilka fina flickor ni har!