fredag 27 november 2009

Jag e så generös...

Ja, vilken vecka detta har varit, det vill vi inte göra om. Men jag mår bättre nu och skönt är ju det. Och givmild som jag är skänkte jag vackert över alla bacilusker till mamma som nu varit sjuk i ett par dagar.

Medans vi tjejer låg och sov middag idag åkte pappa iväg och handlade. När jag vaknade fick jag se vad han bland annat handlat; en vit klänning och ett konstigt ljus. Förstod först inte riktigt vad det hela gick ut på men mamma tog upp mig till datorn och visade luciatåg på Youtube. Så nu vet jag minsann vad luciatåg är för något. Tydligen ska vi lussa snart på förskolan, och det utomhus. Därför är klänningen så lång. Och äntligen kan jag själv tända ljus...

1 kommentar:

Sixten & Majken sa...

Åh, så fin du är! Duktig du är, hörde allt att du ville titta :-D Kram